Home ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ Σκωτία: Νέο περιστατικό λογοκρισίας του “Δαυίδ” του Μιχαήλ Άγγελου

Σκωτία: Νέο περιστατικό λογοκρισίας του “Δαυίδ” του Μιχαήλ Άγγελου

Κοινοποίηση

Το άγαλμα του “Δαυίδ” του Μιχαήλ Άγγελου, που απεικονίζοταν σε μια αφίσα, λογοκρίθηκε από την Global.

Το κλασσικό γλυπτό του Μιχαήλ Άγγελου, ο “Δαυίδ” γίνεται και πάλι αντικείμενο λογοκρισίας. Αυτή τη φορά αφορά μία αφίσα εστιατορίου στο μετρό στη Γλασκώβη της Σκωτίας.

Το αρχικό σχέδιο της αφίσας ήταν να απεικονίζεται ολόκληρο το άγαλμα. Ωστόσο, η υπεύθυνη για την επίβλεψη διαφημίσεων στις δημόσιες συγκοινωνίες της πόλης εταιρεία, η Global, δεν το ενέκρινε, με αποτέλεσμα η οικογενειακή επιχείρηση DRG να πληρώνει εκ νέου για καινούρια αφίσα. Αυτή τη φορά, ο “Δαυίδ” απεικονίστηκε από τη μέση και πάνω.

Η ιδέα για τη διαφήμιση του ιταλικού εστιατορίου Barolo συνελλήφθη από τον όμιλο DRG τον Ιανουάριο. Άλλη διαφήμιση του, αφορά τη “Mona Lisa“, που τρώει σπαγκέτι και τον “Θεο“, από το έργο “Η Δημιουργία του Αδάμ” -ξανά του Μιχαήλ Άγγελου-, να δίνει ένα κομμάτι πίτσα.

“Όντως είδαμε την είδηση από τη Φλόριντα και ειλικρινά δεν πέρασε καν από το μυαλό μας ότι θα μπορούσαμε να έχουμε μια παρόμοια κατάσταση στη Γλασκώβη” δήλωσε, στο Artnet News, η Nadine Carmichael, υπεύθυνη πωλήσεων και μάρκετινγκ στον DRG.

Στην πρώτη αφίσα φαινόταν ο “Δαυίδ” να τρώει ένα κομμάτι πίτσα, ενώ γύρω του υπάρχει μια μπεζ-γκρι κορδέλα με κείμενο να γράφει “It doesn’t get more Italian” . Η Global έκανε πρόταση να μπουν αυτοκόλλητα με την ιταλική σημαία στο επίμαχο σημείο. Τελικά, μόλις τυπώθηκαν, τα αυτοκόλλητα αποδείχθηκαν πολύ μικρά. Τελικά, ο DRG και η Global ήρθαν σε από κοινού συμφωνία για τη δημιουργία νέου σχεδιασμού της αφίσας, στην οποία ο “Δαυίδ” φαίνεται από τη μέση και κάτω.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

393360851 711640483665629 1565629405363665616 N

@2023 – All Right Reserved. Designed and Developed by Digital Cities IKE

Member Media 200x200 1
Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?